Moudré rozhodování
Ušetřete za volání

Zjistěte, jakou můžete získat slevu na Váš mobilní tarif!

+420

Mám zájem o sjednání tarifu s garancí 100% bezvadné služby, právního servisu a finančních záruk.

Na tomto telefonním čísle mne kontaktujte pro konzultaci tarifu se specialistou.

Menší firmy volí neomezené tarify se slevou

6.11.2014

Menší společnosti využívají především neomezené tarify, ty velké si pak sjednávají individuální podmínky s maximálními úsporami. Vyplývá to z nejnovějších statistik nezávislé společnosti Tarifomat, které analyzují a srovnávají zákaznické chování menších a větších českých firem. Podle odborníků však v případě přijetí navrhovaných změn zákona o telekomunikacích může dojít ze strany podniků k odmítnutí úvazku k vyšší spotřebě a jejich útrata tak může paradoxně klesat.

Menší firmy volí neomezené tarify se slevou

Nejvyšší měsíční vyúčtování firemního zákazníka společnosti Tarifomat dosahovalo výše 43 tisíc korun. Účet zahrnoval 24 SIM karet a firma využívala historické tarify s omezenými počty volných minut, bez datového tarifu. Menší firmy si dnes již proto podle odborníků sjednávají obvykle neomezené tarify se slevou, přičemž naprostá většina firemních tarifů obsahuje také data. Nejčastěji zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují objem 1,5 GB, který pokryje měsíční potřebu přístupu k firemnímu emailu, potřebným informacím z internetu či GPS navigaci pro firemní cestování. Velké tuzemské firmy však mají podle expertů postavení na trhu s telekomunikacemi ještě odlišnější.

"Skutečně velké firmy jsou samy o sobě natolik silné, že jsou operátorovi spíše obchodním partnerem, než zákazníkem. V tomto postavení tedy mohou o tarifech a podmínkách vyjednávat jako rovný s rovným a tarify si mohou nastavovat individuálně tak, aby co nejvíce uspořily," objasňuje Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat, která srovnává nabídky mobilních operátorů fungujících na celém území ČR."Aktuálně projednávané legislativní změny si však kladou za cíl toto partnerství narušit a postavení operátora významně posílit, zejména právě na úkor firemních zákazníků. Ačkoliv to operátoři vítají, mohou tím však paradoxně přijít o značné příjmy. Firemní zákazníci se totiž za nových podmínek nebudou chtít vázat k vyšší spotřebě, jako dosud, a útraty se budou snažit zcela minimalizovat," doplňuje Černoch.

Další články

Dokázali jsme to! Jsme největším distributorem mobilních tarifů v ČR.

Akční nabídky

Vložte Vaše číslo zde a naši specialisté na neveřejné nabídky
Vás budou kontaktovat.

+420

Děkujeme! Naši specialisté Vás budou kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Napsali o nás
Partneři
Zákaznická podpora

800 880 898

Zákaznická podpora

PO - PÁ
8:00 - 21:00
SO - NE
10:00 - 18:00
Není něco v pořádku? 100% zákaznická garance