Smartphone od společnosti Amazon se stal největším propadákem na poli chytrých telefonů.
Odvážný krok společnosti Amazon nevyšel. Jeho smartphone Amazon Fire Phone je jedním z největších neúspěchů na poli mobilních technologií za poslední dekádu. Společnost, která se zaměřuje především na zprostředkování prodeje, neodhadla potřeby zákazníků a vytvořila tak telefon, který byl odsouzen k neúspěchu již od počátku.
„Jak se svět stává stále více mobilním, telefon od Amazonu vytvoří přímou vazbu pro jeho uživatele,“ komentoval vznik Fire Phonu novinář Austin Carr, který se specializuje na nové technologie. Problém však je, že uživatelé iPhonů, Blackberry, Windows Phone a Androidu se k Amazonu dostanou stejně pohodlně jako uživatelé Fire Phonu.
Fire Phone bude do budoucna výstrahou, jak se nemá dělat telefon. Špatný marketing, technologie, zacílení a cena se Amzonu staly osudnými. Server Wired.com dokonce označil neúspěch Fire Phonu jako důsledek toho, že nebyl dostatečně „cool“ co se mobilní technologie týká. Jistotou je, že se v dalších letech bude Amazon zaměřovat na to, co mu jde nejlíp – na prodej.
Zjistěte za pár minut celkovou možnou úsporu
na elektřině a plynu na všech vašich odběrech.
Tarif Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Energo Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Internet Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše činnosti při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci podvodného přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé znovu zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim preferencím a požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom, odkud přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob využívání webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů třetích stran, hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce, výpočet kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.