Fanoušci firmy Apple by si měli zapsat do kalendářů datum 15. března. Firma by tento den měla nejspíš představit nový iPad a také menší iPhone.
Očekávaná je snad také nová generace hodinek Watch. Co všechno ale firma v tento den představí, zatím vědí pouze v Cupertinu.
Téměř jisté se zdá, že Apple v polovině března představí nový iPhone se čtyřpalcovým displejem. Bude tedy stejně velký jako plastový iPhone 5c, jeho design ale bude kovový. Nový menší iPhone by tak měl připomínat spíš „šestkovou“ řadu telefonů od Applu. Nový malý telefon by měl mít výkonnější procesor, samozřejmostí bude podpora mobilních plateb.
Nový tablet iPad Air 3 nabídne hlavně vylepšené reproduktory a možnost připojit speciální externí klávesnici, tedy vlastnosti, které už má v současnosti velký iPad Pro. Spekuluje se také o LED blesku na zadní straně.
Zatímco nový iPhone a iPad Air lze už považovat za jistotu, co se týče hodinek Watch, panují mezi odborníky spíš jen dohady. Někteří sice spekulují o nové generaci, realističtější odhady hovoří pouze o vylepšeních stávající řady hodinek a novém řemínku, nebo přesněji řečeno tahu. Jak se v hodinářské branži správně říká.
Zjistěte za pár minut celkovou možnou úsporu
na elektřině a plynu na všech vašich odběrech.
Tarif Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Energo Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Internet Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše činnosti při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci podvodného přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé znovu zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim preferencím a požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom, odkud přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob využívání webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů třetích stran, hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce, výpočet kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.