Moudré rozhodování
Ušetřete za volání

Zjistěte, jakou můžete získat slevu na Váš mobilní tarif!

+420

Mám zájem o sjednání tarifu s garancí 100% bezvadné služby, právního servisu a finančních záruk.

Na tomto telefonním čísle mne kontaktujte pro konzultaci tarifu se specialistou.

O2 se omlouvá

15.10.2014

Nový šéf společnosti O2 Tomáš Budník se v rozhovoru pro server Hospodářských Novin ihned.cz zmínil o tom, že jejich jednání nebylo vždy férové.

O2 se omlouvá

 

„My jsme určitě udělali spousty věcí, které nebyly fér, za což se zákazníkům chci omluvit. A děláme vše proto, abychom byli féroví nejenom vůči zákazníkům, ale i zaměstnancům a obchodním partnerům,“ cituje Budníkovo vyjádření ihned.cz.

V souvislosti s omluvou jsou Budníkova slova také prohlášením o tom, že se společnost vědomě dopouštěla nečestného jednání vůči svým zákazníkům.

V zahraničí jsme se s tímto přístupem již setkali, v České Republice prozatím ne – minimálně ne s touto intenzitou,“ říká odborník Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat.

Jak se bude situace v O2 pod vedením Tomáše Budníka vyvíjet ukáže čas. My mu budeme držet palce a přát zákazníkům O2, aby byli maximálně spokojeni.

Další články

Dokázali jsme to! Jsme největším distributorem mobilních tarifů v ČR.

Akční nabídky

Vložte Vaše číslo zde a naši specialisté na neveřejné nabídky
Vás budou kontaktovat.

+420

Děkujeme! Naši specialisté Vás budou kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Napsali o nás
Partneři
Zákaznická podpora

800 880 898

Zákaznická podpora

PO - PÁ
8:00 - 21:00
SO - NE
10:00 - 18:00
Není něco v pořádku? 100% zákaznická garance