Moudré rozhodování
Ušetřete za volání

Zjistěte, jakou můžete získat slevu na Váš mobilní tarif!

+420

Mám zájem o sjednání tarifu s garancí 100% bezvadné služby, právního servisu a finančních záruk.

Na tomto telefonním čísle mne kontaktujte pro konzultaci tarifu se specialistou.

Tabule cti a hanby

30.10.2014

Již více než měsíc slouží zákazníkům mobilních operátorů, dodavatelů energií a internetu služba Tabule cti a hanby, kde mají možnost podělit se s ostatními uživateli o své zkušenosti.

Tabule cti a hanby

Uživatelé si vyberou ze seznamu poskytovatelů služeb toho, ke kterému chtějí napsat své vyjádření a zvolí možnost „čest“ v případě spokojenosti, popřípadě „hanba“, pokud spokojeni nejsou. Od svého založení se o svůj názor podělilo přes 280 uživatelů, kteří tímto vyjádřením často upozorňují na nedostatky, které v jednotlivých kategoriích operátorů a dodavatelů energií či internetu zaznamenali.

Energie

Velmi negativně je vnímán hlavně podomní prodej, kterým jsou občas nabízeny energetické služby. Uživatelé zmiňují i situace, kdy jsou bez jejich vědomí uzavírány smlouvy na dobu určitou. V takovém případě je totiž velmi obtížné se proti tomuto jednání bránit a odstoupení od takové smlouvy je podmíněno finanční sankcí, což je v příspěvcích několikrát zmíněno.

U dodavatelů energií si dle komentářů zákazníci cení především přehlednosti vyúčtování a dostupnosti klientského servisu společně s aktivním poradenstvím v případě nejasností.

Operátoři

Mobilním operátorům zákazníci vytýkají občasné i pravidelné výpadky sítě, nedostupnost a nefunkčnost internetových stránek, ale i aktivaci nevyžádaných služeb. Problém virtuálních operátorů vidí uživatelé Tabule cti a hanby v placených infolinkách a nedostupném signálu. Rovněž si stěžují na vysoké ceny za volání mimo svoji síť.

Chváleny jsou věrnostní zvýhodnění a programy, volání zdarma ve vlastní síti a u virtuálních operátorů jejich specifické zaměření, jako například levnější volání do určité země.

Internet

Dle očekávání je většina uživatelů nespokojena s výpadky internetu. Nejspokojenější jsou s vysokou rychlostí připojení, kterou si pochvalují především hráči online her.

 

Tabule cti a hanby zobrazuje na úvodní stránce seznam pěti nejlepších a pěti nejhorších společností dle hodnocení uživateli, které je možné navíc jednotlivě třídit podle kategorie – operátoři, energie a internet. Ke dnešnímu dni jsou celkové výsledky následující:

Poskytovatelé s nejvyšším počtem hodnocení „čest“ dle uživatelů Tabule cti a hanby

  1. T-Mobile
  2. Yello CZ
  3. Blesk Mobil
  4. E.ON
  5. Tesco Mobile

 

Poskytovatelé s nejvyšším počtem hodnocení „hanba“ dle uživatelů Tabule cti a hanby

  1. BOHEMIA ENERGY entity
  2. Centropol Energy
  3. RWE
  4. Gorila Mobil
  5. X Energie

 

Doufáme, že zkušenosti ostatních uživatelů pomohou dalším zájemcům o jednotlivé služby ve snazším rozhodování. Dodavatelům energií, mobilním operátorům a poskytovatelům internetu přejeme, aby jim názory na Tabuli cti a hanby pomohly při zlepšování a zkvalitňování služeb pro své zákazníky.

Další články

Dokázali jsme to! Jsme největším distributorem mobilních tarifů v ČR.

Akční nabídky

Vložte Vaše číslo zde a naši specialisté na neveřejné nabídky
Vás budou kontaktovat.

+420

Děkujeme! Naši specialisté Vás budou kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Napsali o nás
Partneři
Zákaznická podpora

800 880 898

Zákaznická podpora

PO - PÁ
8:00 - 21:00
SO - NE
10:00 - 18:00
Není něco v pořádku? 100% zákaznická garance