Prohlédněte si hodnocení poskytovatelů služeb
a zjistěte, který je pro Vás ten pravý.
Hodnocení a recenze dodávky energií od E.ON Energie |
|
---|---|
53 x Čest |
77 x Hanba |
Naprostá hovada. Po ukončení fixace automatické prodloužení smlouvy bez možnosti výpovědi , ale s nefixovaným ceníkem. Na infolince lháři co Vás chlácholí, že máte supr cenu přitom se jedná o pravý opak. Neskutečné problémy a hazení klacků pod nohy při podávání vypovědi. Hra na slovíčka. Všechny hovory si doporučuji nahrávat! NEDOPORUČUJI -RUCE PRYČ!
Nejsou schopní ani ochotní vyjít vstříc.
Napíšu to velice stručně, v žádném případě nedoporučuji !!! Ani po dvou měsících nebyli schopni uzavřít se mnou smlouvu, reagovali až na mé urgence ohledně dotazu v jakém stavu se nachází má žádost uzavřít s nimi smlouvu, vždy požadovali další nesmyslný dokument. Nikdo se sám bez urgence neozve, na info lince se dozvíte jen obecné informace. Po dvou měsících mi došla trpělivost a přestala jsem mít zájem být jejich zákazníkem. Obrátila jsem se na Centropol, kde jsem měla vše vyřízené během jednoho dne, paní byla velice ochotná a milá.
Po 4 letech spokojenost, při zvyšování cen mi fixaci nezrušily a vše dodrželi. Jediný problém byl při zřizování přípojky, kde špatně zapojily T1 a T2 tarif takže jsem platil hlavně vysoký tarif, ale vše opravili a pěněžně vyrovnali.
Bohužel mě nachytali, špatně jsem pochopila a podepsala smlouvu před uplynutím původní smlouvy,tak mi o měsíc zkrátili výhodnější tarif.... Takže pozor, kdy podepisujete, vyčkejte, až vám skončí smlouva. Jako dlouholetý zákazník, jsem si myslela že budu mít těch 5000 na elektrikáře a také ne..Nejhorší, že od smlouvy nemůžu odstoupit.Takto si váží dlouholetých zákazníků. No chybami se člověk učí,za dva roky už nepodepíši fixaci...
Rozhodl jsem se změnit dodavatele ze současného Dobrá Energie na E.ON, po dovolání se "zákaznickou linkou", raději zůstanu u Dobré Energie, hned vysvětlím. Po výslechu automatem, jsem čekal zhruba 20 minut na lince, dobře dá se to pochopit je léto a mají dovolené, ovšem co nepochopím, "pán" jehož jméno jsem nezaregistroval, neboť mu nebylo skoro rozumět mi nebyl schopný na otázku: "Jakou nabízíte cenu za silovou elektřinu?", odpovědět jinak než: "Vše najdete na našich stránkách". Stačilo by 20 sekund než by mi dal potřebnou odpověď, místo toho mě slovy hrubě napadl, než jsem dostal šanci zareagovat ukončil hovor. Možná byl "přepracovaný, možná E.ON málo platí a zaměstnanci si vybíjejí zlost a frustraci na bezbranných zákaznících, kteří mají tu drzost otravovat znuděné operátory linky E.ON v 16:00. Opravdu mě mrzí, že nemají bonusy na výplatních listinách, ale to není moje věc. Doslova 20 minut jsem čekal na odpověď, kterou je mi schopný dát během 20 sekund a jediné co jsem dostal, tak je lekce, že E.ON nikdy. Jestli je tohle "Zákaznický servis", tak já já jsem ropný magnát v Abú Dhabí. Jsem silně znepokojený chováním jaké se mi naskytlo. Znát ono "pánovo" jméno, řešil bych to jiným postupem. A ano díval jsem se na na stránky, které mi automat stihl během hovoru nejméně 100x zopakovat a poté 20x finančně frustrovaný operátor, ale nedokázal jsem z těch jejich kvanty dotazníků a dat dostat k jednoduché odpověď a to: "Kolik mají cenu za silovou elektřinu", k čemu mi je, že ušetřím miliony ročně, když nevím kolik platím? Jsem rozčílený a znechucený chováním "pro zákaznické linky".
POZOR na klamavou reklamu u nabízené fixaci cen za energie.Ta je totiž často nabízená v prvotní nabídce která vypadá velice lákavě neboť v této se píše že jde o fixaci ceny po dobu trvání smlouvy. Ovšem je třeba dát pozor i na další ujednání smluvních podmínek smlouvy či obchodních podmínek.Dojde-li totiž k zvýšení cen energií na trhu, tak slíbená fixace nebude dodržená ale cena se bude řídit novým aktuálním (zvýšením ceníkem).Připojuji níže články které by měli upozornit na to, že fixace ceny platí jen po dobu pokud nedojde v průběhu trvání závazku k zvýšení cen na trhu.Zákazník by se tedy měl přečíst nejen prvotní lákavou reklamu o fixaci ceny ale i ostatní smluvní podmínky. Připojuji (diskusi) ve vztahu k fixaci cen Ještě jsem se znovu kouknul na Vaší nabídku kde se uvádí že cenu EON garantuje, níže však připojuji jeden z dotazů adresovaný do právní poradny. Tam tazatel uvádí, že měl slíbený fix ale ve skutečnosti tomu tak vůbec nebylo s ohledem na vložené ujednání do smlouvy. že cena může být jednostranně zvýšená v podstatě bez ohledu na fixovanou cenu ve smlouvě.V podstatě ( toho jste si jistě velmi vědom protože obdobné ujednání má EON i jiní dodavatelé. Hledáte zákazníky a slibujete garanci kterou v podstatě v dnešní době nemůžete zaručit.V podstatě tedy klamete vědomě zákazníky a jste neseriózní zprostředkovatel.Bohužel tomu je tak však i u dalších firem.Navíc EON vyniká i v ostatních praktikách kde zákazníkovi navíc odebere elektroměry aby jim více znepříjemnil život.Proto i jiné diskuse na internetu jsou převážně negativní na EON jistě pravdivé. Děkuji Vám že jste mi v podstatě otevřel oči ve vztahu k tvrzené garanci ceny, při našem jednání jste ani slovem nezmínil, že dodavatel může v podstatě jednostranně změnit ceny pokud na trhu dojde k zvýšení cen. Pod čarou jsem zkopíroval články ohledně tvrzené garance. ------------------------------------------------- Dodavatel el. energie mi zaslal "Oznámení o úpravě cen za dodávku elektřiny, více jak 10 měsíců před koncem platnosti fixní smlouvy, tedy smlouvy na dobu určitou, což je doba trvání smluvního závazku. Předpokládám, že stejná, nebo podobná oznámení přicházejí mnoha dalším spoluobčanům a to nejen těm s podobnou fixní smlouvou u uvedené společnosti. Tedy všem těm, kteří měli to štěstí, že podepsali včas (před říjnem 2021) smlouvy u společností právě na dobu určitou, tedy "zafixovali" si ceny za dodávky energií a domnívali se, že je tím jejich problém s neúměrným navýšením cen především neregulované části cen energií, alespoň na dobu trvání těchto smluv vyřešen. Jaké je nyní naše překvapení, že dodavatel nemusí fixní smlouvu a cenu dodávky neregulované části dodržet a může si cenu dovolit jednostranně navýšit. V tu chvíli se začneme podrobněji zabývat smlouvou a našimi možnostmi ve smyslu odmítnutí podobného kroku ze strany dodavatele. Hledáme způsoby a precedens, který nám umožní se bránit. Na stránkách ERU, což je úřad, který by nám měl jako první nabídnout pomoc se dozvídáme, že jsme si měli včas dobře přečíst smlouvu s dodavatelem a v případě, že je v ní uvedeno, že si může s cenou dělat v průběhu trvání "co chce", takovou smlouvu neuzavírat. Další informace je, že se s dodavatelem můžeme soudit. Osobně se domnívám, že toto není pomoc, jakou očekáváme. Jsem přesvědčený, že valná většina smluv od dodavatelů energií obsahuje větší či menší "zadní vrátka", která jim mohou umožnit si s cenami dělat co se jim zamane přesto, že smlouva je uzavřena na dobu určitou a jedná se tedy o fixní smlouvu. Je tomu skutečně tak? Pokud je dodavateli umožněno se takto v tržním prostředí chovat k zákazníkovi, postrádá smlouva smysl a je to spíše podvodné jednání, možná ale v mezích zákona. To platí zvláště, pokud zákazník nemá na výběr, protože podobnou obezličku používají všichni dodavatelé energií a zákazník smlouvu uzavřít s dodavatelem musí. Samozřejmě, uvědomuji si, že se jedná o extrémní situaci s vyhrocenými cenami dodávek veškerých energií. Dokážu pochopit stav, kdy se dodavatel dostane do situace, která ohrožuje jeho další existenci a je nucen ceny navýšit, protože jinak by nemohl dodržet smluvní závazky a klientům by nakonec stejně nezbylo nic jiného, než změnit dodavatele, což často představuje Dodavatele poslední instance. V takovém případě bych ale očekával jinou komunikaci ze strany dodavatele, nikoliv pouhé „Oznámení o navýšení ceny“. Nejsme všichni právníci a mnozí netuší, jak se mohou nebo mají bránit. Mnoho z nás to vzdá a bojí se soudního sporu, nevěří, že v podobném sporu může uspět a tak prostě jen platí. Jenže mnohým takové navýšení cen způsobí nemalé komplikace, které mohou přerůst v závažné problémy spojené se zadlužením, krizí v rodině apod. Domnívám se tedy, že je třeba se bránit a žádat o pomoc odbornou hromadně, jako skupina ohrožených občanů, se kterými si podobné společnosti dělají co chtějí, protože si jsou jejich nevýhody vědomy. I kdyby to vše mělo za výsledek jen změnu stávajících zákonů, mělo by to smysl, protože pokud takové jednání opakovaně nepostihne nás, může to zasáhnout třeba naše potomky. Věřím tedy, že pokud budete schopni odpovědět na můj konkrétní dotaz, bude to vítaná informace i pro mnoho ostatních odběratelů energie, kteří mají, nebo budou mít podobný problém. Nyní konkrétněji k mému dotazu. Znění mé smlouvy: „Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny ze sítí NN“, smlouva je uzavřena na dobu smlouvy /trvání smluvního závazku: „na dobu určitou do 31.10.2023. Součástí dalšího smluvního ujednání je i „Změna ceny za dodávku a změna jiných podmínek dodávek“, kde se píše, že „Dodavatel je oprávněn změnit ceník kdykoliv v průběhu roku a to zejména v případech, že se významně změní cenové, nebo jiné podmínky na relevantních trzích“. Zároveň je zde uvedeno, že: „Zákazník má právo do 3. měsíců od uvedení cenových změn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy. V dopise o „Oznámení o úpravě cen za dodávku elektřiny“ se uvádí informace o Stanovených cenách ze strany Vlády ČR a o „nařízení vlády č. 298/2022 Sb. o stanovení cen elektřiny a plynu v mimořádné tržní situaci“. Dále je uvedena informace o cenách za dodanou elektřinu dle tohoto nařízení, což zde není nutno rozepisovat. Následuje text: „Z důvodu změny tržních podmínek na trhu s elektřinou majících povahu mimořádné tržní situace naše Společnost tímto využívá svoje právo na změnu ceny a jiných smluvních podmínek ve Smlouvách, pro které cena za dodanou elektřinu je sjednaná jako pevná cena za energetickou jednotku (dále jen „typ smlouvy FIX“). Změna Smlouvy nabude účinnosti ode dne 15.01.2023 a bude platit do konce smlouvy nebo do vykonání jiné změny smluvního vztahu týkající se změny sjednané ceny. “ Nakonec jsou vypsány možnosti zákazníka odstoupit od smlouvy a informace, že nám bude zaslán nový předpis zálohových plateb. (Pokud bude třeba mohu zaslat kopie jak „Smlouvy“ tak „Oznámení“.). Jsem jen „Zákazník/odběratel“, ale myslím si, že Vládní nařízení o „zastropování“ cen energií, nemůže být oprávněným důvodem pro navýšení ceny dodávek energií u tzv. fixní („typ smlouvy FIX“) smlouvy na dobu určitou před datem jejího ukončení. Dodavatel je obchodník s energiemi, který má nákupní strategii založenou na takovém nákupu různých kontraktů, aby eliminoval růst cen na trhu po takovou dobu, na jakou uzavřel s odběratelem smlouvu. Nákupy na dlouhodobém trhu mají chránit dodavatele před náhlým kolísáním ceny elektřiny. Díky nákupům dopředu mohou dodavatelé poskytovat svým zákazníkům fixovanou cenu elektřiny na několik let dopředu. Pokud Dodavatel svoje závazky plnit nemůže, měl by to jednak oficiálně doložit a pak se omluvit a požádat o shovívavost klientů, jinak prostě zbankrotovat. Na co ale mám jako zákazník ve skutečnosti právo? Pro mě je tedy nyní podstatné zjistit, zda má Společnost dodavatele energií právo na základě uvedeného, tedy na základě nařízení Vlády ČR č. 298/2022 Sb, navýšit ceny za energii zákazníkovi, s platnou tzv. FIXNÍ smlouvou na dobu určitou, před termínem vypršení doby trvání závazku. Na co mám právo, jak se mohu bránit? Co se stane, když nebudu s tímto navýšením souhlasit a budu trvat na dodržení původní smlouvy? Předpokládám, že mi Dodavatel jednostranně vypoví smlouvu a já budu nucen využít služeb Dodavatele poslední instance, respektive jiného dodavatele, který mi ovšem nenabídne jiné ceny, než právě ty, na jejichž hodnoty se mi stávající dodavatel snaží moje „fixní“ ceny navýšit. Možná existuje a je pro takto postižené odběratele energií, jako jsem nyní i já, výhodnější možnost hromadné obrany/žaloby, pokud ano prosím o upřesňující informace jak postupovat. Předem děkuji všem za snahu se proti takovýmto rozhodnutím bránit, nebo je alespoň správně pochopit, děkuji také právníkům za spolupráci. Přeji klidné prožití svátků i v této složité době. S pozdravem Kryštof. emilsil@volny.cz ODPOVĚĎ: Má odpověď pro Vás bude patrně zklamáním, nicméně ze znění dotazu usuzuji, že z právního hlediska je v tomto případě vše v pořádku – tzn. že dodavatel elektřiny neporušil žádný svůj zákonný či smluvní závazek. V dotazu sice uvádíte, že s dodavatelem elektřiny jste uzavřel tzv. fixní smlouvu na dobu určitou, pakliže však tato smlouva obsahovala Vámi následně citovanou klauzuli opravňující dodavatele elektřiny k jednostrannému navýšení cen, jednalo se o fixní smlouvu pouze zdánlivou. Pakliže dodavatel elektřiny prezentoval tuto smlouvu jako fixní v tradičním smyslu tohoto výrazu (tedy smlouvu, která zavazuje zákazníka po sjednanou dobu setrvat u dodavatele a zároveň která zavazuje dodavatele nezměnit po celou tuto dobu sjednanou cenu), dalo by se uvažovat o klamání spotřebitele. Ve Vašem případě je velmi podstatné, kde se ujednání o oprávnění dodavatele elektřiny k jednostrannému zvýšení cen nachází – tzn. zda je toto ustanovení vtěleno přímo do textu smlouvy, anebo do všeobecných (či jiných) obchodních podmínek. Pakliže by bylo toto oprávnění dodavatele elektřiny zakotveno pouze v obchodních podmínkách, přičemž smlouva by naopak obsahovala jeho závazek sjednané ceny zachovat, musel by být tento rozpor smlouvy a obchodních podmínek vyřešen ve prospěch smlouvy (§ 1751/1 občanského zákoníku) – v takovém případě by tedy bylo navýšení ceny neplatné a dodavatel elektřiny by byl povinen účtovat původně sjednané (zafixované) ceny. Ze znění dotazu však spíše usuzuji, že ve Vašem případě bylo oprávnění dodavatele elektřiny sjednáno přímo ve smlouvě. Co se týče oznámení, které Vám bylo dodavatelem elektřiny zasláno, jsem toho názoru, že byly dodrženy všechny zákonné požadavky (alespoň pokud lze usuzovat z Vašeho dotazu). V tomto ohledu je nutné vycházet z § 11a/2 – 4 energetického zákona, dle něhož platí, že: „Zvýšení ceny za dodávku elektřiny … je držitel licence povinen prokazatelně a adresně oznámit spotřebiteli … nejpozději třicátý den přede dnem její účinnosti způsobem uvedeným ve smlouvě o dodávce elektřiny … Součástí oznámení je poučení o právu druhé smluvní strany odmítnout změny a vypovědět závazek ze smlouvy bez postihu podle odstavce 4. Nebude-li změna oznámena podle odstavce 2, nevyvolá právní účinky. Nesouhlasí-li spotřebitel … se zvýšením ceny … jsou oprávněni bez postihu vypovědět závazek ze smlouvy kdykoliv do desátého dne přede dnem účinnosti zvýšení ceny … přičemž taková výpověď je účinná ke dni bezprostředně předcházejícímu den účinnosti zvýšení ceny … Lhůta je zachována, je-li v jejím průběhu odesláno oznámení o výpovědi závazku ze smlouvy držiteli licence. “ V této věci se můžete obrátit na některou z organizací hájících práva spotřebitelů, a to například: http://www.asociace-sos.cz/ Předpokládám, že upozornění, na které jste narazil na webových stránkách Energetického regulačního úřadu, je přibližně tohoto znění: https://www.eru.cz/upozorneni-pro-zakazniky-v-souvislosti-s-oznamenimi-o-zvyseni-ceny-dodavky-elektriny-a-plynu Bohužel pro Vás lze s obsahem tohoto upozornění souhlasit. Bylo-li oprávnění dodavatele elektřiny jednostranně změnit cenu elektřiny sjednáno přímo ve smlouvě, přičemž tento dodavatel dodržel všechny své zákonné povinnosti (zejména dle výše citovaného § 11a energetického zákona), je změna cen dodávané elektřiny skutečně platná a pro Vás závazná. Obrana proti jednostrannému navýšení cen elektřiny může být vedena několika cestami: - je možné sporovat závaznost předmětného ujednání (je-li zakotveno v obchodních podmínkách, které jsou v rozporu se smlouvou), - je možné sporovat splnění všech povinností při oznámení zvýšení cen (ve smyslu § 11a energetického zákona), - je možné sporovat vznik oprávnění k jednostrannému zvýšení cen – tedy splnění sjednané podmínky. Co se týče třetí odrážky (výše), dle mého názoru představuje nabytí účinnosti nařízení vlády č. 298/2022 Sb. (resp. jeho důsledky na trh s energiemi) právě takovou změnu, se kterou je ve Vámi citované pasáži počítáno. Tato skutečnost se však může stát vhodným argumentačním zdrojem pro obranu proti jednostrannému navýšení ceny. Vyjde-li totiž najevo, že dodavatel elektřiny splnil všechny zákonné podmínky, je pokus o zpochybnění naplnění této smluvní podmínky prakticky poslední možností, jak jednostrannému navýšení cen elektřiny vzdorovat. V současné chvíli můžete navýšení ceny elektřiny u dodavatele reklamovat (a to s využitím jedné či všech výše uvedených odrážek). Bude-li tato Vaše reklamace dodavatelem elektřiny zamítnuta (což lze očekávat), budete se v této věci moci obrátit na Energetický regulační úřad a žádat ho o přezkoumání oprávněnosti postupu dodavatele elektřiny. Zaplatíte-li dodavateli elektřiny původně sjednanou (fixovanou) cenu (namísto vyúčtované navýšené ceny), lze očekávat, že dodavatel elektřiny se po Vás bude domáhat doplatku této ceny. Takto vzniklý spor může být následně řešen mimosoudně – přičemž orgánem povolaným k řešení těchto typů mimosoudních sporů je Energetický regulační úřad (jak to vyplývá z § 20e písm. c) zákona o ochraně spotřebitele). Další variantou je pak samozřejmě zahájení klasického soudního řízení. V takovém případě Vám lze doporučit využít služeb advokáta: www.advokatikomora.cz (a to advokáta zabývajícího se oblastí spotřebitelského/občanského práva, popř. práva energetického). _____________________________ Právní předpisy zmiňované v odpovědi: zákon č. 89/2012 Sb. , občanský zákoník zákon č. 458/2000 Sb. , o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon) nařízení vlády č. 298/2022 Sb. , o stanovení cen elektřiny a plynu v mimořádné tržní situaci zákon č. 634/1992 Sb. , o ochraně spotřebitele 9.2 Poskytovatel má právo kdykoliv jednostranně měnit Ceník z důvodu změny cen na velkoobchodním trhu s energiemi, změny devizového kurzu, změny cen nakupovaných služeb, legislativních změn a změny rozsahu poskytovaných služeb Zákazníkům. Poskytovatel má právo OP kdykoliv jednostranně měnit z důvodu změn legislativy, změn podmínek na trhu s energiemi, nutnosti ošetření rizik smluvního vztahu, inovace poskytovaných služeb či za účelem optimalizace právních vztahů se Zákazníkem. Změna Ceníku nebo OP bude Zákazníkovi oznámena zveřejněním na Webovém portále Poskytovatele a zároveň zasláním oznámení o změně Ceníku nebo OP na e-mail Zákazníka, a to nejpozději měsíc před začátkem účinnosti nového Ceníku nebo OP. V případě, že Zákazník nesouhlasí s navrhovanou změnou Ceníku nebo OP, má právo Smlouvu vypovědět do 15 dnů přede dnem účinností nového Ceníku nebo OP. Odpovědět Odp. všem Přeposlat Smazat Nahlásit spam Další akce Sledujte nás na • Facebooku, © 1999 - 2023 Economia, a.s. • O nás • Volná místa • Inzerce • Všeobecné podmínky • Cookies • Ochrana osobních údajů • Zpracování osobních údajů • Nápověda
Přecházel jsem od ČEZu k EONu s odběrem plynu, vše proběhlo hladce a cenu mám poloviční. Všichni byli vstřícní a ocenil jsem, že mě k přechodu nenutilo, jen poskytli kompletní informace.
Celou hodně dlouhou dobu maximální spokojenost.
Servis hotová tragédie. Na lince oznamujete, že vám hoří hlavní jistič a operátor se tím moc nevzrušuje. Nakonec sdělí, že jejich servis končí u vchodových dveří. Elektroměry a jejich elektroinstalace prý nejsou jejich problém. Ovšem případné odplombování se jim pochopitelně musí hlásit. Jakmile si člověk zařídí opravu sám a vše nahlásí, tak se alespoň laskavě dostavý maník k zaplombování. A jako největší hrdina vám tam za vaší asistence, (evidentně je to velice náročné) dá plombu. Hanba
Mám u eonu plynu a elektriku na 2roky fixace zatím dodrželi co řekli
E.on je nejlepší dodavatel energií na trhu.Dlouholetá pozitivní zkušenost s tímto dodavatelem,mohu ho všem jen vřele doporučit.Naprostá spokojenost.
Já až neskutečné co si E-ON dovolí k zákazníkovi!U. přepisu ze zesnulého na pozůstalou došlo dle E-ON instrukcí k chybě, kterou nikdo nezaznamenal a šup jsme bez plynu! Bylo nám řečeno že nové zákazníky nepřijímaji! Vrchol nelidskosti! Ale všechno zlé je k něčemu dobré - přešli jsme k ČEZ ✌️ kde si zákazníků opravdu váží!
Jaký je aktuálně nejžádanější tarif?
nebo
Nejlevnější tarif na trhu!
Zjistěte za pár minut celkovou možnou úsporu
na elektřině a plynu na všech vašich odběrech.
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce: