Vážení čtenáři, Centropol Telecom musí na českém telekomunikační trhu skončit! Zákazníky firma výrazně poškozuje jako ČEZ Prodej, tyto dvě firmy šmelí co to jenom jde! Zákazník který nemá přehled v telekomunikacích si nezaslouží být poškozován a poslušnou ovečkou. Ušetřete své peníze a dopřejte si více služeb! Nedovolte šmejdům podnikání v telekomunikacích, v energetice, v bankovnictví, v půjčkách prostě v ničem! Centropol a ČEZ Prodej je jako Zemter a předražené hrnce! Také nedovolte další podnikání Nordic Telecom je to Air Telecom který podnikal se StarLife což umí i šášula Jaromír Soukup. Prostě i TV Barrandov je odpad! Takže lidi nejste-li z vesmíru z jiné planety tak snad vám to ještě myslí a šmejdy v žádném případě podporovat nebudete! Prostě touto cestou tomu chceme zabránit! Šmejdy chceme zrušit, takže doufám, že pomůžete! Samotný web je také smetiště, ale také Operátoři.cz, ifon.cz, CellZone prostě chce to udělat velkou čistku!
Virtuál CENTROPOL je katastrofa! Vodafone již tohoto virtuála chce k 31. březnu 2021 odpojit. CENTROPOL totiž účtuje více než by ve skutečnosti měl něco jako to dělá FAYN. CENTROPOL na trhu působí od května 2013 a jeho služby má kolem 4500 zákazníků, kteří však ve většině nejsou spokojeni a odcházejí. Velký odchod zažil MobilKom / U:fon v letech 2009 a 2011. Ani novému Air Telecom se klientelu nepodařilo udržet a v roce 2013 následovala další ztráta a další 2015. Nordic Telecom ztrácí zákazníky i dnes. CENTROPOL není spokojen, že ČTÚ zrušil sankce za předčasné ukončení smlouvy. Velmi toho zneužíval také ČEZ Prodej. V současné době působí v Česku 146 subjektů poskytující telekomunikační služby, Malkovič a Hrubý vidí odchod většiny z trhu během března až června 2021. CENTROPOL by podle nich mohl být na seznamu. Malkovič se navíc se svou obchodní značkou cítí být výrazně poškozen ze strany CENTROPOL. CENTROPOL totiž tvrdil, že Innogy mobil je značně nevhodný samotná firma s telekomunikacemi již pro značný nezájem skončila.
Operátor Centropol působící v síti Vodafone uvádí o konkurenci vše špatné, tvrdí o sobě, že nebýt jich tak telekomunikace v Česku nefungují! Jenže, opak je pravdou! Centropol je jedna z nejhorších společností. Český telekomunikační úřad vůbec neověřoval kvalitu a bezmyšlenkovitě rozdával licence. V současné době v Česku působí MVNE pouze ČD Telematika, D.H. Telecom, IPEX, MATERNA COMMUNICATIONS (COOP mobil), MAXPROGRES mobile (99mobile), Nordic Telecom, PODA, Quadruple, TASCIANE a TERMS (GoMobil). Bohužel všichni ostatní jsou jejich přeprodejci třeba Odorik.cz fungoval přes GTS Czech nyní IPEX v síti T-Mobile, StarTEL zase přes ČD Telematika v síti T-Mobile. MVNO jsou BLESKmobil, TESCO mobile, OpenCall, SAZKA, KAKTUS, MOBIL.cz, Oskarta. Dlouho se chytal také Studentfone.
šmejdi nejhoršího ražení, podomní prodejce zlanaří důchodce,sepíše s ním pochybnou smlouvu a pak se nestačíte divit, co všechno je v našem státě možné.
Děkujeme! Naši specialisté Vás budou kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Neomezený tarif!
Jaký je aktuálně nejžádanější tarif?
Neomezené volání + porce dat za 499 Kč
nebo
Dostupné volání a SMS
Nejlevnější tarif na trhu!
Posviťte si na své dodavatele!
Nezávislá konzultace vyúčtování za energie
Zjistěte za pár minut celkovou možnou úsporu
na elektřině a plynu na všech vašich odběrech.
Tarif Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Energo Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Internet Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše činnosti při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci podvodného přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé znovu zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim preferencím a požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom, odkud přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob využívání webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů třetích stran, hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce, výpočet kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.