Osakartu mám od začátku a jsem maximálně spokojen, 1GB/77kc a vše vyřídím přes sociální sítě + zavolám a měsíční útrata je asi do 100,- Bez háčků a donucování si dobíjet kredit abych za to něco dostal zdarma. Nic není zdarma, když si musíte dobít minimálně za 300. Až budu chtít více, pořídím si paušál. Nabijim kredit za 500 a skoro na půl roku mám klid. Oskarta je prostě suprova a k ničemu mě nenutí!
Operátor Vodafone pro velmi nízký zájem projekt Oskarta k 31. březnu 2023 ukončuje. Zákazníci budou automaticky převedeni pod Vodafone avšak postupně převedeni také na jiný tarif. Oskarta se lišila pár podmínkama, třeba, že uctívání hovorů je 60+1 tzv. po 1. minutě po vteřinách, Vodafone si stojí na účtování 60+60 tzv. po minutách. Samozřejmě je to pro krátké hovory značně nevýhodné. Vodafone chtěl s O2 kometně odbourat předplacené karty (kredit) avšak Vodafone pouze ty spící které zákazníci nevyužívají. S mnohem lepším řešením přišel T-Mobile u značky KAKTUS. Vodafone totálně položil zajímavý projekt Studentfone který převzal od GTS Alive. Právě toho využil KAKTUS. Vodafone přišel také o OpenCall který byl dříve zajímavější. Volání na OskarLinku bylo za 30 Kč to se nově znění na 0 Kč. Webové stránky www.oskarta.cz skončí k 31. lednu 2023 již nyní SIM karty nelze objednávat. Úspěšnost Oskarty byla 0,87% kdy měl necelých 24 tisíc zákazníků.
Oskarta mi zatiaľ príde ako najlacnejšia možnosť pre tých, ktorí mobil nosia všade so sebou a tak potrebujú mať neustále dáta na služby v aplikáciach, ale ostatné moc nevyužívajú.
Mesačne priemerne miniem 130 Kč za minimum volania (do pol hodiny mesačne), menej ako 1 sms a dáta tak 1-2GB (na cesty busom medzi Wifi).
Nemám skúsenosti s riešením problémov, majú jednoduchú stránku.
Za rok používania a pozeraní iných paušálov mi toto prišlo ako najjednoduchšia a najlacnejšia voľba.
Používal jsem přes rok pouze na příležitostný internet, 1 GB za Kč 77.00, třeba 1x za 1/2 roku, byla absolutně nejlepší cena.
Oskarta není virtuální operátor, ale produkt Vodafone, ve VOP je uveden, jako poskytovatel služeb, Vodafone, takže služby fungují ve všech dostupných BTSách Vodafone, a to plnou rychlostí, Oskarta, oproti jiným virtuálům a privátním značkám, rychlost LTE neořezává.
SIM karta přišla zadarmo poštou, i s nějakým startovacím kreditem (Kč 10.00? Tak nějak ...), balíček se dal aktivovat přes samoobsluhu, to samé dokup dat, a v případě problémů se samoobsluhou, přes linku (ne operátora, ale samoobsluhu).
Ano, systémy Oskarty jsou okmásané systémy Vodafone, tak logicky, že. A systémy Vodafone blbnou a Vodafone to roky řeší tak, že neřeší. Na druhé straně, nabídka Oskarty je tak prostá, že to ani ničemu moc nevadí, není snad nic, co by nebylo lze vyřešit přes samoobsluhu zavoláním na kontaktní číslo.
Bonusem je, tedy, přístup do sítě LTE VFCZ plnou rychlostí za cenu, která je u spotřeby v řádu nižších jednotek gigabytů bezkonkurenční. Nevýhoda drahé volání (samo o sobě, plus tarifikace) a špatné systémy Vodafone. O "podpoře" ani nemluvě, to si s nimi nechceš psát - vlastně stejně, jako u Vodafone, protože je to na dlouhé lokte, a k ničemu to nikdy nevede. To by bylo na samostatné thema, jak jsem - kdysi - řešil s Vodafone VIP podporou problém s BIS plánem pro BlackBerry, a než se oni rozkolébali to vůbec začít řešit (aby zjistili, že to neumí vyřešit), tak jsem na to přišel jedenkrát sám, a jedenkrát mi poradila přímo podpora RIM. Tohle je trochu jiný level, ale taky jiný "level" pracovníků vám bude poskytovat tu "podporu". Takže tak! :-)))
Hrůza hrůz horší komunikaci s operátorem neznám 2 dny neustálého volání na operátora a čekání 45 min jsem se nedočkala samoobsluha nefunguje stále mají ňejaký problém po 7 letech užívání no hanba
Nejhorší komunikace, co jsem kdy zažil, mám nově pořízenou Oskartu, nejde mi se přihlásit do jejich samoobsluhy, na messengru nejsou schopní pomoct, nevím, k čemu ho vůbec mají, že to mám poslat na email. To jsem udělal, odpověď po 4 dnech: "Mrzí mě, že máte potíže s přihlášením do samoobsluhy Moje Oskarta. Ráda bych se ujistila, že se přihlašujete svým telefonním číslem Oskarty a heslem pro komunikaci, které jste obdržel při aktivaci telefonního čísla SMS zprávou. Poprosím Vás o zaslání screenu a další upřesnění." Tak já na to, že jasně že svým tel. čísle a heslem, čím bych e asi tak přihlašoval?? Odešlu email a příjde odpověď: "Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu, kterou jsme v pořádku přijali pod číslem 10...76.
Naši odpověď nebudeme zdržovat, odpovíme co nejdříve, nejpozději do 5 pracovních dní." T je jako co??
Pozor na stalkerku a psychopatku Veru Nusmuler, 70 let, manipuluje s lidmi, rozvraci vztahy (tato vrascita stara babizna nema uz 30let chlapa) zene ji zavist a nenavist k lidem. Toxoplazmoza a rozvracena psychika udelaly sve. Chorobna lhavost a patologicke chovani. Hlavne v davu mezi lidmi aby ji bylo videt, dela ostudu. Kvuli ni byly poslany do obchodu po ms kraji stovky kontrol, protoze manipuluje s personalem obchodu. Resila to i policie !!!! Kdyz jsou ty tupe kraaavy prodavacky tak blbe, tak musi platit pokuty a chodit na vyslech na policii. Podekujte psychopatce
Děkujeme! Naši specialisté Vás budou kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Neomezený tarif!
Jaký je aktuálně nejžádanější tarif?
Neomezené volání + porce dat za 499 Kč
nebo
Dostupné volání a SMS
Nejlevnější tarif na trhu!
Posviťte si na své dodavatele!
Nezávislá konzultace vyúčtování za energie
Zjistěte za pár minut celkovou možnou úsporu
na elektřině a plynu na všech vašich odběrech.
Tarif Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Energo Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Internet Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše činnosti při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci podvodného přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé znovu zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim preferencím a požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom, odkud přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob využívání webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů třetích stran, hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce, výpočet kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.