Červený operátor Vodafone od soboty 25. listopadu bude mít na lince metra C vlastní soupravu. Celá souprava bude v barvách operátora Vodafone a prostřední třetí vůz bude mít uzavřenou prostřední část která bude obsahovat vánoční dárky. Souprava má jezdit každý den ve všední dny brzy ráno, mimo dopravní špičku, večer a během víkendů po celý den. Ve vybraných stanicích metra se během víkendu budete smět s touto soupravou vyfotit do připravované soutěže. Vodafone chystá také Druhé Vánoce od 27. ledna 2024 do neděle 10. března 2024. V sobotu 24. února 2024 by měl dávat další dárky. Do budoucna se možná vánoce na toto období přesunou. Velikonoce pak by měly být na konci června např. Velký pátek 28. června 2024 a Velikonoční pondělí 1. července 2024.
Naprosto příšerný poskytovatel služeb. Pro bysnys absolutně nevhodný. V místě mého pracoviště je slyšet ozvěna, signál kolísá a internet nefunguje. Zákaznický servis mě buď ignoruje, nebo mi doporučí volat z externí Wi-Fi. O odstoupení od smlouvy se mnou jednat nehodlá. Vzal si čísla jako rukojmí a plať. Za mě jasné klamání spotřebitele.
Zdražení tarifu o 70%! Původní cena 312 Kč nyní 530 Kč! Tarif obsahuje pouze 10 GB dat a neomezené SMS v síti Vodafone. Nemohu doporučit jsem hodně zklamaný. Dnes byla podána výpověď na služby. Pochopil bych navýšení ceny třeba o 100 Kč, ale tohle je až moc!
Za mě palec dolů.3kč za minutu vám přijde v pohodě?Např. u sazkamobilu mám při využití balíčku 200minut cenu 180kč to máte ani né korunu za minutu.Takže proč zbytečně přeplácet?
Zdražují sv**ě o 9%, stejný sv**ě jak ty sv**ě politický. HANBA nejdražší poušály v evropě odcházím od nich i když u konkurence to budu mít jen o 100 levnějí ale i přesto se mi to vyplatí sv**ě Vodafone
Přešel jsem k Vodafonu od O2 kvůli drahému tarifu 5Kč/min a 4Kč/SMS. Teď mám u Vodafonu jejich předplacenou SIM 30tku a jsem docela spokojen! 3Kč/min, SMS nebo 10MB dat a když za den utratím (za to volání nebo SMSkování a datování) 30Kč, po zbytek dne mám neomezené ZDARMA volání, SMS a 1GB dat do konce dne (půlnoci). A stačí dobít v trafice jen za 200Kč. Přechod od O2 i tel. číslo byl velmi jednoduchý. Doporučuji.
Červený Vodafone to opět zkouší se žlutou Raiffeisenbank. V případě, že budete využívat služby u obou společností budete moci využívat tzv. Raiffeisenmobile. Tarify budou určené jen těmto zákazníkům. Půjde však jen o zlevněné tarify Vodafone. Nepůjde o žádného nového virtuálního mobilního operátora o zákazníky se postará stále Vodafone. Obavy z toho má trochu úspěšný SAZKA mobil. Vodafone totiž začíná znovu obcházet své ostatní přeprodejce telekomunikačních služeb. SAZKA mobil se daří má již přes 550 tisíc velmi spokojených zákazníků a stále pracuje na vylepšení. Vodafone zjistil, že značně ztrácí svou klientelu a tak hledá nové rozumné prodejní kanály. SAZKA mobil údajně navázal spolupráci na Nordic Telecom a chystá se sloučení těchto operátorů pod Tasciane. Jenže s touto informací přišel Lukáš Václavík z Cnews.cz bez dalších dotazů a jak víme tak tahle webovka také šíří dost dezinformačních zpráv. Nordic Telecom je a ještě dlouho bude označován za neseriózní společnost. Minulost v podobě Air Telecom nebo ještě dříve MobilKom / U:fon moc nechtějí slyšet a vidět, ale podvůdky ty jim dříve šly ve velkém a dobře bohužel. No je moc dobře, že Nordic Telecom se už nedaří tak jako dříve. Rozhodně je francouzský Orange nepřevezme i když prý v letech 2011 až 2014 zájem byl. Votruba věří, že SAZKA mobil a Nordic Telecom společně budou fungovat jako silná telekomunikační společnost. Prý se propojit mají také ČD Telematika s Quadruple a přidat se mají také MAXPROGRES mobile, IPEX a TERMS jestli doopravdy tohle je pravda od pana Václavíka máme se tak jistě na co těšit a lepší budoucnost snad již v telekomunikacích. Je možné, že k tomu všemu napomohla také Asociace poskytovatelů telekomunikačních služeb. Který ze síťových mobilních operátorů T-Mobile, O2, Vodafone dá více prostoru? Vše to vypadá dobře právě na straně červeného Vodafone. Rozhodně co vnímám za rozumný a dobrý krok je povinnost mít aspoň v každém kraji jednu prodejnu, dostupnou infolinku aspoň od pondělí do pátku na 11 hodin třeba Po-Pá: 8:00-19:00, v rámci sítě by mělo být volání zdarma. Každý subjekt by měl mít svá telefonní číslo v rozsahu až 100 000 čísel z různých bloků po 1 000 číslech. Např. 706 333 000 až 706 333 999, 706 444 000 až 706 444 999 atd. Nordic Telecom by měl mít 706 000 000 až 706 999 999 a doufám, že o tato čísla projeví zájem. V současné době už bych měl zájem o pár čísel z tohoto rozsahu. Určitě by je bral i podnikatel Jan Rosenkranc jenže on je schopen chtít za 706 06 06 06 nebo 706 666 666 klidně i přes 30 000 Kč! Dobře by se dařilo SAZKA mobil jen čísla 706 000 000 až 706 099 999, 706 400 000 až 706 499 999, 706 700 000 až 706 799 999 nenabízel. Předplacenky ze začátku 706 800 000 až 706 999 999. Infolinka 706 706 706. Věřím tomu, že Nordic Telecom a SAZKA mobil pojedou jako virtuální mobilní operátoři. Věděl bych jak dál pokračovat. Investoři a sponzoring je samozřejmě také možný. Je zapotřebí začít fungovat úplně jinak! Více si věřit a dosahovat lepších cílů!
Děkujeme! Naši specialisté Vás budou kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Neomezený tarif!
Jaký je aktuálně nejžádanější tarif?
Neomezené volání + porce dat za 499 Kč
nebo
Dostupné volání a SMS
Nejlevnější tarif na trhu!
Posviťte si na své dodavatele!
Nezávislá konzultace vyúčtování za energie
Zjistěte za pár minut celkovou možnou úsporu
na elektřině a plynu na všech vašich odběrech.
Tarif Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Energo Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Internet Alarm
Pravidelně získáváme bezkonkurenční limitované nabídky.
Chcete o nich vědět jako první? Vložte Váš email zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše činnosti při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci podvodného přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé znovu zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim preferencím a požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom, odkud přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob využívání webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů třetích stran, hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce, výpočet kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.